Digitale Pechhulp van HelloDigital


Digitale Pechhulp is er voor al je vragen over je computer, tablet of smartphone. Snel, toegankelijk en betaalbaar.

  • Zonder afspraak, wanneer het jou uitkomt
  • Direct een expert aan de lijn
  • Zes dagen per week bereikbaar
  • Hulp voor alle apparaten
  • Betaal 5,95 euro per maand of betaal per minuut
Meer over Digitale Pechhulp van HelloDigital
 

Het internet op m’n computer was echt volledig vastgelopen

Digitale Pechhulp heeft me gelukkig weer snel online geholpen

Direct hulp

Geen abonnement, betaal per gesprek

Betaal 90 cent per minuut

Geen abonnement nodig

Gemiddelde gespreksduur: 16 minuten

€0,90 per minuut

Hulp per maand

Maandelijks opzegbaar

Onbeperkt telefonische hulp

Kosten: 5,95 euro per maand

Gemakkelijk opzegbaar

€5,95 per maand

Hulp per jaar

10 procent korting

Onbeperkt telefonische hulp

Kosten: 65 euro per jaar

Gemakkelijk opzegbaar

€65,00 per jaar
Bij ons kun je gemakkelijk en veilig betalen via:

  • iDeal
  • SEPA-machtiging
  • Visa
  • MasterCard

Meer over Digitale Pechhulp van HelloDigital

  • Hoe werkt Digitale Pechhulp?

    Als je belt met Digitale Pechhulp van HelloDigital, heb je direct een expert aan de lijn. We zijn elke werkdag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur.

    Wij kunnen ook met je meekijken wat er niet goed gaat. Hoe dit in zijn werk gaat kun je hier lezen.

    De meeste problemen lossen we binnen een kwartier op. Wanneer we verwachten dat het meer tijd gaat kosten, bespreken we dat vooraf, zodat je nooit voor onverwachte kosten komt te staan.

  • Wat kost het om te bellen met Digitale Pechhulp?

    Je betaalt per minuut. De kosten daarvan zijn 90 cent per minuut. Bel je vaker, dan is het handig om een abonnement af te sluiten. Met een abonnement mag je zo vaak bellen als je wilt. Wel zo prettig!

  • Hoe duur is een abonnement?

    Voor 5,95 euro heb je al een maandabonnement. Een jaarabonnement kost 65 euro per jaar. Met een abonnement mag je zo vaak bellen als je wil. Meer informatie vind je in onze Algemene Voorwaarden.

  • Op welke wijze kan ik betalen?

    De kosten van onze 0900-dienst worden verrekend met je telefoonrekening. De betaling van een abonnement vindt plaatst via automatische incasso, iDeal of via creditcardbetaling. Iedere maand wordt het maandbedrag van je rekening afgeschreven. De eerste incasso wordt binnen drie weken na het afsluiten van het abonnement geïncasseerd. Bij het afsluiten van een jaarabonnement betaal je het bedrag in één keer vooruit.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    We bieden de HelloDigital Pechhulp-abonnementen aan in twee vormen. Een jaarabonnement of een maandabonnement. Een jaarabonnement sluit je bij ons af voor de loop van tenminste een jaar. Bij het afsluiten van een jaarabonnement betaal je dit bedrag in één keer vooruit. Na het eerste jaar wordt het abonnement stilzwijgend voor een jaar verlengd, tenzij je voor de eerste dag van de twaalfde maand opzegt. Een maandabonnement is ieder maand opzegbaar. Het maandbedrag wordt elke maand automatisch van je rekening afgeschreven. Je kunt je abonnement opzeggen via onze klantenservice.

  • Kan ik direct gebruik maken van het abonnement?

    Nadat je bij ons je keuze hebt gemaakt voor een Pechhulp-abonnement, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je aanmelding. Zodra we je aanmelding hebben verwerkt (meestal binnen een werkdag), ontvang je een tweede e-mail met daarin het telefoonnummer van onze Digitale Pechhulp. Je kunt dan meteen contact opnemen met onze experts.

  • Komen jullie ook bij mensen thuis?

    We streven ernaar om je vragen telefonisch op te lossen. In negen van de tien gevallen lukt dat ook. Maar soms is het nodig dat er iemand bij je langs komt. We verwijzen daarvoor graag door naar de PCHulp-dienst van onze partnerorganisatie SeniorWeb. Als je een jaarabonnement neemt op SeniorWeb (dat kost slechts 29,50 euro), kun je voor 4,50 euro per uur hulp aan huis krijgen van een geregistreerde vrijwilliger. Zij hebben ruime ervaring met gangbare computerproblemen. Meer informatie vind je hier: https://www.seniorweb.nl/pchulp.

  • Kan ik jullie ook bellen als ik een Mac heb?

    Wij bieden hulp bij zowel Windows- als Apple-computers. Ook vragen over mobiele apparaten zijn bij ons welkom. Of dat nu een iPad is of een smartphone met Android.

  • Waar kan ik meer informatie vinden over HelloDigital?

    Heb je nog vragen over onze Pechhulp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan door middel van een chatbericht, of stuur een e-mail aan administratie@hellodigital.nl. Je kan ons natuurlijk ook bellen op nummer 030-2769974. We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

    Meer informatie over onze dienstverlening vind je in onze algemene voorwaarden. Ons privacy- en cookiebeleid vind je hier.